czwartek, 2 kwietnia 2015

Zacznijmy od tego co lubię ja... (cz.1)

Zapytacie czego lubię słuchać?
Otóż jak większość ludzi nie ograniczam się do jednego gatunku.
Słucham ciężkiego niczym grzech black metalu jak i lekkiej i zwiewnej poezji śpiewanej.
Jednak najbardziej przepadam właśnie za wszelkimi podgatunkami metalu i rockiem alternatywnym. Przybliżę Wam tutaj kilka moich ulubionych zespołów, utworów, płyt z tych gatunków. W tej części będzie to muzyka "lżejsza". Tak więc miłego czytania.

1. LAO CHE!
Ten zespół jest jak dla mnie idealny w każdym calu. Nie mają żadnej słabej płyty, a ich nowy krążek zatytułowany "Dzieciom" przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Jest to muzyka niebanalna dlatego nie wszystkim musi się spodobać jednak dla mnie to jest istna wyżyna polskiej muzyki.


2. DEPECHE MODE!
Tego zespołu chyba nikomu nie muszę przedstawiać. Brytyjska grupa grająca muzykę na pograniczu elektronicznego popu. Gdyby nie oni nie powstało by wiele innych kapel. Są inspiracją dla wszystkich. Ich muzyka towarzyszy mi dosłownie od urodzenia.


3. PLACEBO!
Ostatnimi czasy chyba moja ulubiona kapela. Mawia się, że grają muzykę dla niedoszłych samobójców. Może coś w tym jest, jednakże ich twórczość bardzo przypadła mi do gustu.
Nic tylko czekać aż przyjadą w trasę do Polski.


4. SÓLSTAFIR!
Ten zespół to istna mieszanka wszystkiego. Kiedyś grali black metal teraz głównie bazują na rocku alternatywnym i post-rocku. Jako, że pochodzą z Islandii nic dziwnego w tym, że ich uwielbiam. Przepadam za tamtejszą muzyką.



5. NORMALSI!
Kolejny polski zespół, który również jest dla mnie magiczny. Ich teksty bardzo do mnie przemawiają. Z pozoru muzyka spokojna, ale jak już kopnie to mocno. Polecam wybrać się na koncert, tworzą tam niepowtarzalny klimat co sprawia, że słucha się ich jeszcze milej.




Na dziś to koniec. W następnej części moi faworyci z kategorii "cięższej"

15 komentarzy:

  1. Kiedys sluchalam Normalsi ale teraz mi to przeszlo

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobry gust! :)
    szaraaarzeczywistosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko super :) Genialnie. Wpadnij do mnie innedysonanse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam większość, a od Lao Che tylko jeden utwór *trza nadrobic*
    Masz dobry gust *bo podobny do mojego XD*
    -> neronowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych zespolow
    :*
    Fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tych zespołów co jest dziwne :p ale z chcecia posłucham ich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam zespołów :< ale piosenki brzmią fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam wszystkie i są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Placeblo i Depeche Mode moje ulubione ! *______*
    Obserwuję :)

    http://moooneykills.blogspot.com/2015/04/flower-princess.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Stary Sólstafir najlepszy. Pisz dziewczyno, pisz. Tylko jedna uwaga jeśli mogę: WINCYJ szczególnie tekstu od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę te piosenki, ale są świetne :)
    http://daczik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń